Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
x
Υπεύθυνη Μαθήματος: Αύρα Καραφίλη
Κωδικός Μαθήματος: 4011
Διδακτικές Μονάδες: 2
Μονάδες ECTS: 2
Είδος: Ελεύθερης Επιλογής (ΕΕ)
Εξάμηνο: 08 (Εαρινό)
Ώρες: 2 ώρες θεωρία

Πρωταρχικός στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση και η περαιτέρω εξάσκηση των φοιτητών με προφορικές παρουσιάσεις στην Αγγλική Γλώσσα, σε συνδυασμό με επιπλέον απόκτηση γνώσεων ορολογίας επί βασικών αντικειμένων του προγράμματος σπουδών του τμήματος, προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιούν την Αγγλική Γλώσσα ως λειτουργικό μέσο επικοινωνίας σε επαγγελματικό επίπεδο, αλλά και ως μέσο δημιουργικής έρευνας και συνθετικής επιστημονικής εργασίας.

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε στοχευμένη προφορική εξάσκηση στη Γλώσσα.

Παράλληλα, δίνεται προσοχή σε θέματα προφοράς, δεδομένου ότι αυτό το πεδίο συνιστά μία από τις ιδιαίτερες δυσκολίες της συγκεκριμένης Γλώσσας.

Ευρεία χρήση οπτικοακουστικού υλικού ενισχύει την πιο σφαιρική κάλυψη των προαναφερόμενων στόχων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ/ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ (πίνακες ζωγραφικής, εκθέματα μουσείων, διακοσμητικές εγκαταστάσεις εσωτερικών και εξωτερικών χώρων κ.ά.): Καθοδήγηση για περιγραφές, χρήσιμο λεξιλόγιο και εκφράσεις, γραπτά και προφορικά δείγματα περιγραφής, προφορική εξάσκηση των φοιτητών σε παρόμοιες περιγραφές,

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ/ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ: Χρήσιμο λεξιλόγιο και εκφράσεις, προφορική εξάσκηση των φοιτητών σε παρόμοιες περιγραφές,

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ:

  • Θεωρητικό υπόβαθρο, οδηγίες και συμβουλές σχετικές με προφορικές παρουσιάσεις,
  • Προφορικές παρουσιάσεις έργων που έχουν σχεδιάσει οι φοιτητές σε κάποιο από τα εργαστήρια σχεδίασης του τμήματος ή/και για κάποιον διαγωνισμό σχεδίασης

ΠΡΟΦΟΡΑ: Εξάσκηση, ιδίως όσον αφορά σε ιδιαιτερότητες της Αγγλικής Γλώσσας σε σχέση με την Ελληνική (μεμονωμένοι ήχοι, εκφορά φράσεων, τονισμός), ιδίως όπου αυτές δημιουργούν δυσκολίες επικοινωνίας,

ΟΡΟΛΟΓΙΑ: Κείμενα, ερωτήσεις κατανόησης κειμένου, λεξιλόγιο, σύμφωνα με την επιλογή από τους φοιτητές ενός ή περισσότερων επιστημονικών τομέων, στον οποίο θεωρούν ότι χρειάζονται περισσότερες γνώσεις ορολογίας (επιπλέον αυτών που διδάσκονται στα υπόλοιπα μαθήματα Αγγλικών).

  • Χρήση της Γλώσσας για ως λειτουργικού μέσου επικοινωνίας σε κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο, αλλά και ως μέσου δημιουργικής έρευνας και συνθετικής επιστημονικής εργασίας
  • Δυνατότητα ακαδημαϊκών και επαγγελματικών παρουσιάσεων, όπως έργων/αντικειμένων/υπηρεσιών/συστημάτων που έχουν σχεδιάσει οι φοιτητές ή/και άλλων αντικειμένων σχεδίασης, έργων τέχνης, κατασκευών κ.ο.κ.
  • Σύνταξη γραπτών εκθέσεων και αναφορών κ.λπ.
  • Ικανοποιητική χρήση ορολογίας σχετικής με το αντικείμενο σπουδών, σε συνδυασμό με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού.

1. Studying for Science [εκδ.: SPON Press]

2. Oxford English for Information Technology [εκδ.: OUP]

3. Oxford English for Computing [εκδ.: OUP]

4. Design - a crash course [εκδ.: Watson-Guptill]

5. History of Modern Design (2nd edition)

6. Oxford English for Electrical and Mechanical Engineering [εκδ.: OUP]

7. Hyper Lexicon [εκδ.: Σταφυλίδης]

8. Λεξικό Τεχνολογίας & Επιστημών (Αγγλοελληνικό & Ελληνοαγγλικό) [εκδ.: Σταφυλίδης]

9. Oxford Advanced Learner's Dictionary + CD ROM [εκδ.: OUP]

10. Oxford Collocations Dictionary [εκδ.: OUP]