Περιγραφή
Η διπλωματική εργασία αξιοποιεί μεθόδους συν-σχεδίασης με παιδιά για την ανάπτυξη απτής (tangible) εκπαιδευτικής εφαρμογής εκμάθησης γεωγραφίας.
Συγκεκριμένα, επιχειρείται η ανασκόπιση μεθόδων συσχεδίασης με έμφαση σε αυτές που μπορούν να αξιοποιηθούν με παιδιά σε εκπαίδευτικό πλαίσιο, αλλά και η αξιοποίηση μεθόδων παραγωγικής έρευνας (generative research) και βιωματικής πρωτοτυποποίησης (experiential prototyping) για την ανάπτυξη εκπαιδευτικής διαδραστικής εφαρμογής με τεχνολογίες: Flash+Actionscript, HTML, CSS, Makey-Makey.