Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
x

Η ανάπτυξη συνεργατικών σχέσεων ανάμεσα στις διαφορετικές λειτουργίες του οργανισμού και η κατάργηση του silo thinking αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις για τον (αναγκαίο σήμερα) μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με έρευνα του Econsultancy, τα τμήματα HR και Marketing έρχονται πιο κοντά, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα ενιαίο εταιρικό Brand, το οποίο ξεκινά από τη διαδικασία προσλήψεων και καταλήγει στη διάδραση με τους καταναλωτές. Και καθώς οι διττοί ρόλοι HR και Marketing αποκτούν υπόσταση σε αρκετούς διεθνείς οργανισμούς, το 22ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG που πραγματοποιήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 2019 άνοιξε τον διάλογο για αποτελεσματικές συνέργειες ανάμεσα στα δύο τμήματα, στα εξόχως σημαντικά πεδία του employer branding και employee experience.

Η Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Marketing του τμήματος ΜΣΠΣ του Πανεπιστημίου μας, ήταν προσκεκλημένη στο Συμπόσιο αυτό, στο πλαίσιο της σύμπραξης και σύγκλισης του ακαδημαϊκού με τον επιχειρηματικό και επαγγελματικό κόσμο, προκειμένου να συζητήσει με διακεκριμένους άλλους ομιλητές, στελέχη της ελληνικής αγοράς, τόσο από το HR, όσο και από τον χώρο του marketing και customer intelligence για τον συντονισμό των ενεργειών τους, στον «πόλεμο για το ταλέντο».

irini rigopoulou participating in HR symposium in Athens