Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
x
Υποψήφια Διδάκτορας
Βιογραφικό: Ελληνικό
Επικοινωνία
Γραφείο: 1ο Γυμνάσιο, γρ. Α.0.7
Ταχ. Διεύθυνση: Φιλικής Εταιρίας 22, Ερμούπολη, Σύρος, ΤΚ 84100
Τηλέφωνο: 22810-97153
Email:
agardeli [papaki] aegean [teleia] gr
Ακαδημαϊκά Κοινωνικά Δίκτυα:

Η Α. Γαρδέλη έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, του Πανεπιστημίου Αιγαίου (2016), όπου πλέον εκπονεί την διδακτορική της διατριβή. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την εκπαιδευτική τεχνολογία και την σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων που υποστηρίζονται από την τεχνολογία, εστιάζοντας σε τεχνολογίες φυσικής αλληλεπίδρασης και επαυξημένης πραγματικότητας.

Η ερευνητική και επαγγελματική της δραστηριότητα εκτείνεται στις περιοχές του HCI, UI/UX design καθώς και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, μοντέλα και τεχνικές, εστιάζοντας σε game – based learning, serious games και activity – based learning. Έχει συνεργαστεί με το UTech Lab, το εργαστήριο τεχνολογίας του ιδρύματος Ευγενίδου, σε ρόλο technology educator, αναλαμβάνοντας την σχεδίαση και διεξαγωγή εργαστήριων με μαθητές, καθώς και με άλλες ομάδες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση, όπως η Χαρισμάθεια και η ομάδα geek islands.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών συστημάτων
  • Τεχνικές βιωματικής μάθησης
  • Μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι (game-based learning, edutainment, serious games)
  • Τεχνολογίες φυσικής αλληλεπίδρασης και επαυξημένης πραγματικότητας

Τίτλος Διδακτορικής Διατριβής

Συστήματα επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση με άξονα την θεωρία βιωματικής μάθησης

Τριμελής επιτροπή διδακτορικού

  • 2016 Πτυχίο Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ερμούπολη, Σύρος
  • Gardeli, A., Vosinakis, S., Englezos, K., Mavroudi, D., Stratis, M., & Stavrakis, M. (2017, December). A Week Without Plastic Bags: Creating Games and Interactive Products for Environmental Awareness. In International Conference on Advances in Computer Entertainment (pp. 128-138). Springer, Cham.
  • Gardeli, A., Vosinakis, S., Englezos, K., Mavroudi, D., Stratis, M., & Stavrakis, M. (2017). Design and Development of Games and Interactive Installations for Environmental Awareness. EAI Endorsed Transactions.
  • Gardeli, A., & Vosinakis, S. (2017). Creating the computer player: an engaging and collaborative approach to introduce computational thinking by combining ‘unplugged’activities with visual programming. Italian Journal of Educational Technology, 25(2), 36-50.
  • Skiada, R., Soroniati, E., Gardeli, A., & Zissis, D. (2014). EasyLexia 2.0: Redesigning Our Mobile Application for Children with Learning Difficulties. Themes in Science and Technology Education, 7(2), 119-135.
  • Skiada, R., Soroniati, E., Gardeli, A., & Zissis, D. (2014). EasyLexia: A mobile application for children with learning difficulties. Procedia Computer Science, 27, 218-228