Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
x

Δευτέρα 29 Μαΐου – Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Κωνσταντινουπόλεως 1, Ερμούπολη

Επιστημονικά Υπεύθυνος: Σπύρος Βοσινάκης

Εισηγητές: Σπύρος Βοσινάκης, Μαρίνα Στεργίου, Δημήτρης Μπαλτάς, Χαράλαμπος Αλιφιέρης

Το Εργαστήριο Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου στα πλαίσια του έργου e – Aegean CulTour της Πράξης «Διαπεριφερειακός Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αιγαίου Αρχιπελάγους στον Πολιτισμό και Τουρισμό» διοργανώνει το παρακάτω σεμινάριο από την Δευτέρα 29 Μαϊου 2023 ως την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023: Motion Capture & Digital Character Animation


Πληροφορίες

Αντικείμενο του σεμιναρίου είναι η σύλληψή ανθρώπινης κίνησης (motion capture), η εμψύχωση ψηφιακών χαρακτήρων, η προσομοίωση και κίνηση ψηφιακών ενδυμάτων, και οι εφαρμογές των παραπάνω στην προβολή και διάδοση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Το σεμινάριο προσφέρει εισαγωγικές θεωρητικές γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες στα παραπάνω αντικείμενα μέσω διαλέξεων, εργαστηριακών επιδείξεων και ασκήσεων, και εκπόνηση ομαδικών εργασιών (projects).

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 20 ωρών, προσφέρεται δωρεάν και απευθύνεται σε μαθητές, φοιτητές, ερευνητές και επαγγελματίες με ενδιαφέροντα σχετικά με την συνθετική κίνηση, τους εικονικούς χαρακτήρες, τα ψηφιακά παιχνίδια και την άυλη πολιτιστική κληρονομιά. Δεν απαιτούνται προηγούμενες γνώσεις προγραμματισμού ή 3Δ μοντελοποίησης και επεξεργασίας. Θα λάβει χώρα διά ζώσης σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του εργαστηρίου από τη Δευτέρα 29 Μαΐου έως και την Παρασκευή 2 Ιουνίου τις ώρες 17.00 - 21.00.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα:
https://forms.gle/a3ZZ2XV3cmt98nVo8

E-mail επικοινωνίας: dimitris.baltas [at] aegean.gr


Πρόγραμμα

Δευτέρα 29 ΜαϊουΨηφιακοί χαρακτήρες σε εικονικά περιβάλλοντα 

  • 17:00  – 18:00 Εισαγωγή στους ψηφιακούς χαρακτήρες 
  • 18:00 – 19:00 Εργαλεία απόδοσης σκελετού και συνθετικής κίνησης  στο Mixamo 
  • 19:00 – 20:00 Εισαγωγή ψηφιακών χαρακτήρων στο περιβάλλον Unity3D 
  • 20:00 – 21:00 Συνθετικές κινήσεις στο περιβάλλον Unity3D 

Τρίτη 30 ΜαϊουΔιαδραστικές εφαρμογές πολιτιστικής κληρονομιάς με κάμερες βάθους 

  • 17:00  – 18:00 Κάμερες βάθους και ψηφιακοί χαρακτήρες σε εφαρμογές πολιτιστικής κληρονομιάς 
  • 18:00 – 19:00 Αισθητήρας MS Kinect στο Unity3D 
  • 19:00 – 20:00 Σύνδεση κινήσεων & ψηφιακών χαρακτήρων 
  • 20:00 – 21:00 Έλεγχος ψηφιακού κόσμου με κινήσεις χρήστη 

Τετάρτη 31 ΜαϊουΨηφιακό ένδυμα & χαρακτήρες 

  • 17:00  – 18:00 Εισαγωγή στο σχεδιασμό & την κίνηση ψηφιακών ενδυμάτων 
  • 18:00 – 19:00 Σχεδιαστικά προγράμματα ψηφιακών ενδυμάτων 
  • 19:00 – 20:00 Εισαγωγή ψηφιακών χαρακτήρων & απόδοση κίνησης ενδυμάτων  
  • 20:00 – 21:00 Ψηφιακοί χαρακτήρες και ενδύματα στο Unity3D 

Πέμπτη 1 ΙουνίουΚαταγραφή ανθρώπινης κίνησης – MoCap Studio 

  • 17:00  – 18:00 Σύλληψη κίνησης στο MoCap Studio 
  • 18:00 – 19:00 Επίδειξη και βαθμονόμηση συστήματος Vicon 
  • 19:00 – 20:00 Καταγραφή συνθετικών κινήσεων 
  • 20:00 – 21:00 Έλεγχος, επεξεργασία & διόρθωση καταγραφής 

Παρασκευή 2 ΙουνίουΨηφιακοί χαρακτήρες & Εκτεταμένη πραγματκότητα 

  • 17:00  – 18:00 Εφαρμογές εκτεταμένης πραγματικότητας με ψηφιακούς χαρακτήρες 
  • 18:00 – 19:00 Ανάπτυξη εφαρμογών σε Εικονική, Μικτή & Επαυξημένη πραγματικότητα 
  • 19:00 – 20:00 Εισαγωγή χαρακτήρων και διαμόρφωση διεπαφής 
  • 20:00 – 21:00 Ολοκλήρωση Project 

 

Σεμινάριο Motion Capture & Digital Character Animation