[C02] J. Darzentas, N. Loukopoulos, J.S. Darzentas, T. Spyrou, Task Knowledge Structures in Designing Intelligent Tutoring Systems Architecture, 3rd National Conference of the Greek Computer Society, vol 1, 435-448, 1991.

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά ενός Νοήμονος Συστήματος Διδασκαλίας πρέπει να είναι η ικανότητά του να δίνει κατάλληλες επεξηγήσεις σε ερωτήσεις του μαθητή σχετικές με το αντικείμενο της επικοινωνίας. Όσο καλύτερη είναι η επεξήγηση τότε τόσο πιο αποτελεσματική είναι το σύστημα. Καλύτερη επεξήγηση σημαίνει αφ' ενός μεν πληρέστερη μεταδιδόμενη γνώση και αφ' ετέρου καλύτερη μετάδοση, δηλαδή καλύτερο επεξηγηματικό διάλογο. Η εργασία αυτή αναφέρεται στο σχεδιασμό ενός νοήμονος συστήματος διδασκαλίας που βασίζεται σε αυτές τις δύο κατευθύνσεις. Ειδικότερα αναφέρεται στο ρόλο της γνώσης της οποίας η δομή βασίζεται στη θεωρία των Γνωσιακών Δομών Εργασίας και πώς αυτή επηρεάζει την αναζήτηση και απόκτηση της γνώσης που πρέπει να μεταδοθεί.


Thomas Spyrou (Spyrou T.)