Interactive Learning Environments, vol.9, no.3, pp.231-254, 2001.

Towards Integration of Learning Objects Metadata and Learner Profiles Design: Lessons Learnt from GESTALT

M. Konstantopoulos, J.S. Darzentas, P. Koutsabasis, T. Spyrou, and J. Darzentas

Department of Information and Communication Systems, University of the Aegean, Samos, Greece

ABSTRACT

Στα πλαίσια των περιβαλλόντων εκπαιδευτικής τεχνολογίας, έχει αφιερωθεί και συνεχίζει να καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια, από την μια πλευρά για τον καθορισμό των μεταδεδομένων του εκπαιδευτικού περιεχομένου και από την άλλη πλευρά για τον καθορισμό των προφίλ των εκπαιδευομένων. Όμως, δεν έχει δοθεί η ίδια προσοχή στις διαδικασίες κατανόησης των σχέσεων μεταξύ αυτών των δύο ερευνητικών ακόμα περιοχών, στη λογική της σημασιολογικής και δομικής συσχέτισης. Βασισμένοι σε μια υλοποίηση μεταδεδομένων εκπαιδευτικών αντικειμένων και προφίλ εκπαιδευομένων, που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια ενός Ευρωπαϊκού ερευνητικού έργου (Getting Education Systems Talking Across Leading Edge Technologies - GESTALT), στην εργασία αυτή υποστηρίζεται ότι ο καθορισμός των σχημάτων μεταδεδομένων και των προφίλ των χρηστών, πρέπει να αποτελούν κοινή και συντονισμένη προσπάθεια, λόγω της συμπληρωματικής φύσης τους σε σχέση με τις γενικότερα επιδιωκόμενες εκπαιδευτικές διαδικασίες.

J09.pdf


Thomas Spyrou Home Page