Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
x
Supervisors: Βοσινάκης Σπύρος, Κουτσαμπάσης Παναγιώτης, Κυριακουλάκος Παναγιώτης, Σταυράκης Μόδεστος

Συντελεστές (Φοιτητές): Μακρής Δημήτρης, Σάγια Εκάτη, Σταμάτης Θωμάς, Χαλκιά Δάφνη

Λέξεις Κλειδιά: σχεδίαση διαδραστικού συστήματος, κιναισθητική αλληλεπίδραση, κυκλαδικός πολιτισμός, kinect, εικονικός κόσμος

Έτος: 2016

Περιγραφή

Η εργασία παρουσιάζει τη δημιουργία ενός διαδραστικού συστήματος κιναισθητικής αλληλεπίδρασης για Μουσείο, με την οποία οι επισκέπτες (παιδιά 8-12 ετών) μπορούν να κατασκευάσουν ειδώλια της Πρωτοκυκλαδικής περιόδου σε ψηφιακό περιβάλλον χρησιμοποιώντας εργαλεία της εποχής. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να ενισχύσει την εμπειρία του επισκέπτη με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο, ενώ έχει και εκπαιδευτική αξία επειδή θα μπορεί να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονταν τα ειδώλια. Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση μεθόδων όπως: Συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια, παρατήρηση, ανταγωνιστές, σύγχρονες τάσεις, άρθρα. Η σχεδίαση και πρωτοτυποποίηση έγινε με χρήση των τεχνολογιών unity, leap motion και 3ds max. Η αξιολόγηση του συστήματος έγινε με το πρωτότυπο και διεξήχθησαν ερωτήσεις σε τέσσερις χρήστες (μαθήτριες τετάρτης δημοτικού ηλικίας 9-10 χρονών) και τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά. Το προτεινόμενο σύστημα θα μπορούσε να επεκταθεί στις κατευθύνσεις που ασχολούνται με εκπαίδευση βιωματικής μάθησης.